Alla inlägg den 17 januari 2007

Av violita - 17 januari 2007 22:54

Jag har redan börjat tröttna (already...?) på bloggandet men tänkte ändå skriva lite om min dag. Har haft det rätt gytt idag; legat på soffelocket och slappat fett länge, käkat Fredriks fabulösa quornburgare och köpt två stringhyllor med vita gavlar (hanna, vi har bestämt för att satsa på vita gavlar istället för svarta. känns som att det passar in bättre och så brukar de vara billigare). Hmm, det känns som jag har glömt något. Just det! Får jag be om en trumvirvel? Da-da-da-da-da-dam! Jag har genomfört ett godkänt förarprov för B-körkort! Det betyder att om några dagar kommer ett pinfärskt och alldeles alldeles äkta körkort dimpa ner genom brevinkastet. Vad jag ska ha det till återstår att ser; jag är livrädd för bilar och hatar allt vad bilismen står för. Men man kan ju alltid ha det för att portionera kokain eller kanske skrapa trisslotter.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards