Alla inlägg den 13 januari 2007

Av violita - 13 januari 2007 02:05

Idag kom jag faktiskt till skott och gick till frisören. Mitt hår har varit katastrof. Jag har inte haft det utsläppt på en månad eller så av rädsla att fåglar skulle slå sig ner på min hjässa för att sätta bo. Jag blev nöjd med nya frisyren och bäst av allt är att den är jävligt lättskött. Hämtade även ut biljetterna till Elton Johnkonserten dit jag ska gå av diverse anledningar. När jag kom hem hade vår fastighetsskötare varit här och bytt kökslampa, lagat ovanförspisenlampan, spikat upp listen som fattades och tätat avloppet. Han är så duktig och snäll. Gav oss lite nya proppar och nytt fläktfilter också. På kvällen kom Maria hit eftersom vi tänkte sätta upp gardiner och än det ena, än det andra. Men det gick inte riktigt som planerat så vi borrade bara ett halvt av tio hål. Sen kom Johan också.Nu står sweetfredrik, den söta galningen, och diskar (det är ju mitt i natten) bara för att vi ska slippa mötas av diskberg imorgon. För andra natten i rad dessutom.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards