Alla inlägg den 28 maj 2007

Av violita - 28 maj 2007 23:18

Jag blev godkänd på tentan! Skickade in den vid ett-tiden och 18.47 kom ett mail om att jag klarat den. Det kallar jag snabb rättning. Skönt att slippa gå och undra under lång tid.

Av violita - 28 maj 2007 13:18

Nu är första tentan inskickad och det finns inget mer jag kan göra.


Dags att sätta igång med nästa...

Av violita - 28 maj 2007 02:13

Jag hittade svaret på sista frågan på hemtentan jag suttit med i en vecka  nu ändå! Det kändes rätt mörkt ett tag men nu är jag helt bombsäker på att jag klurat ut det. Därmed känner jag mig i princip färdig. Men det återstår att se om det räcker för att bli godkänd. Jag känner mig nämligen väldigt osäker på om jag har gjort som det är menat på de två stora frågorna som motsvarar två tredjedelar av poängen. Men jag är nöjd med min insats och tycker jag gjort så gott jag kunnat. Senast 15.00 ska den vara inne imorgon och då finns det inget mer jag kan göra än hoppas (och sätta igång med nästa tenta som ska vara inne på fredag).


Kostade på mig att ta en paus från pluggandet idag och gick på fotboll för att sedan käka på Siciliana på N. Skolgatan (I looove!) med Fredrik, S och systrarna H. Det var väldigt gott som vanligt och jag skrattade så jag nästan dog åt systrarnas historier.


Fast dagen började med att jag fick ett sms från syrran som skrev att hon hade sett vad jag fick på högskoleprovet i Aftonbladet. Jag trodde inte att de resultaten var offentliga, men där ser man. 

Ovido - Quiz & Flashcards