Alla inlägg den 21 mars 2007

Av violita - 21 mars 2007 17:57

Köpte en super cute väska för 30:- idag på en av favoritsecondhandaffärerna (hur ska man egentligen skriva det?)

Hittade också två små skålar i pastellgult och -blått. 25:- för båda. Och två fula påskprydnader. Jag älskar påskpynt! De närmsta två veckorna ska jag ägna mig åt att köpa påskpynt i alla second hand-affärerna.

Av violita - 21 mars 2007 17:41

Då är sommarjobbet (i princip) fixat. Ringde Svedala Kommun och de ville ha mig som personlig assistent. Vet ännu inga detaljer om med vem jag ska jobba eller hur länge jag har jobb men är glad och mindre stressad nu. Hade ju tänkt att jag skulle jobba i Malmö och kunna cykla till jobbet men det blir visst gamla Svidde-h ändå. Och det viktigaste är ju att man kan betala hyran när allt kommer omkring. Hade varit så grymt om jag och Fredrik får jobb samma period, då hade vi kanske kunnat åka på en liten semester. Cykelsemster. Jag har aldrig varit på cykelsemester men det är nog rätt sjysst. Fast jag har ju ingen cykel.Är nästan halvägs projektet att sy upp gardiner som skulle sytts upp månader sedan.

Ovido - Quiz & Flashcards