Alla inlägg den 13 mars 2007

Av violita - 13 mars 2007 23:03

Helgen blev inte som jag tänkt mig (eftertentachill med kompisar, choklad och öl, jobb och städsöndag). 98årige gammelmorfar las in på sjukhus med problem med lungor och njurar och gu vet vad. Han är fortfarande inlagd men är bättre och får åka hem imorgon. Men gammelmormor blev också dålig av all oro och diverse medicinska bekymmer så i söndags fick jag åka dit och avlösa gammelmormors 89åriga syster som tagit hand om henne sen i fredags. Och sen följde ettochetthalvt dygns utmattande omvårdnad av en 94åring som inte klarade göra något själv längre. Under natten fick jag gå upp upp till en gång timmen för att hjälpa till med toalettbestyr. Situationen var ohållbar så i går fick hon plats på ett korttidsvårdboende.Vi får se hur det hela avlöper.I övrigt hoppas jag att jag blev godkänd på tentan jag gjorde i fredags och att den jag har på fredag också går bra. Och så tänker jag på stackars Stefan som blivit rånad.

Ovido - Quiz & Flashcards