Alla inlägg den 7 december 2007

Av violita - 7 december 2007 22:58

Y'all! Ni har väl inte missat att det är årets julmarknad imorgon på Drottningtorget mellan nio och två?

Mat
Av violita - 7 december 2007 21:55

Nu har vi bokat flyget så nu finns det ingen återvändo. Två hela månader i Venezuela. Och vi som forever pratat om Argentina och Chile. Aaaah, jag blir helt snurrig. Har vi valt rätt? Och allt som måste fixas; nytt pass, vaccinationer, försäkringar, väska, solkräm. Men också så skönt, nu ska det bli av. Men jag ser inte fram emot samtalet med chefen då jag ska säga att jag ska sluta eller måste få tjänstledigt. Och alla, verkligen alla, på jobbet utom hon vet redan om det och det är så jobbigt att hålla uppe fasaden att jag tänker stanna där.


Nu är det inte längre "vi vill" eller "vi kan" utan "vi ska".

Ovido - Quiz & Flashcards