Alla inlägg den 2 september 2007

Av violita - 2 september 2007 22:38

Det var en stund sen men nu ämnar jag ta upp mitt skrivande igen, lite grann iallafall. Kanske Hanna kan tycka det är kul nu när hon kommer vara i tjottahejti och vi inte kommer kunna ses så mycket. Visste ni förresten att tjottahejti kommer från "Otaheiti" vilket var namnet på Tahiti innan? Anyway. Det blir inte så mycket från mig idag eftersom jag måste gå och lägga mig.


Imorgon börjar jag mitt nya jobb. Jag ska sälja dyra kläder och pendla vansinningt långt. Men jag är pepp på att börja. Jag jobbade mig sista dag som personlig assistent i onsdags och det ska bli kul att börja med nåt nytt. Jag byter mina foträta sandaler och bekväma kläder mot guldballerinas och färgmatchat och jag har köpt en rutig väska som jag har fyllt med bok, paraply, ny kalender och det fett dyra pendelkortet. Spännande och läskigt. Alltid lär man sig något.

Ovido - Quiz & Flashcards